פרסום פרטים אישיים, של אנשי צוות, המעורבים באירוע בטיחות או תאונה
מטרתה היחידה של חקירת אירוע בטיחות הינה מניעת אירועי בטיחות. זוהי המדיניות של ICAO (כך גם קובע החוק בישראל). על עקרונות ICAO, חשיפת פרטים אישיים של אנשי צוות, על ידי הרשות החוקרת, אסורה.
למרות זאת, עדיין ישנן רשויות החושפות פרטים אישיים לידיעת הציבור.
עמדת איגוד הטייסים הבינלאומי הינה כי חשיפת פרטים אישיים אינה תורמת דבר לבטיחות או למניעת תאונות ותקריות. לחשיפת פרטים עלולה להיות השפעה קשה, על אנשי הצוות עצמם ופגיעה בבטיחות הטיסה. אנשי צוות, שגם כך עלולים להימצא בפוסט טראומה מהאירוע בו היו מעורבים, עלולים לסבול, כתוצאה מהפרסום ממספר תופעות מסוכנות. בטיחות פסיכולוגית. בטיחות פיזית (לפני 20 שנה נרצח בקר טיסה שבמשמרת שלו אירעה תאונה קטלנית, על ידי בני משפחה של אחד ההרוגים). סיכון לאחריות פלילית.
מצורפים קישורים לשני מסמכים. נייר עמדה של איגוד הטייסים ועלון תדריך בנושא.
למיטב הכרתי, המצב שלנו, במדינת ישראל, בתחום הזה טוב.