הרשם לרשימת הדיוור לציבור הרחב:



ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
יולי 4, 2024

מותו של קברניט, 12.6.2024

מטוס מדגם A320, של חברת Sky Vision, היה בדרכו מקהיר לטאיף (ערב הסעודית), כאשר הקברניט נפטר, במהלך הטיסה. המטוס שייט בגובה 31,000 רגל, מעל הים האדום, 150 מייל צפון מערבית מג'דה. הקצין ראשון לקח פיקוד, הודיע לנוסעים על מותו של הקברניט ופנה לנחיתת חירום בג'דה, שם נחת לאחר כ-30 דקות.

מקובל שרק רופא או פרמדיק מוסמך להכריז מוות. האם זה נכון וחיוני לעדכן את הנוסעים על כך? האם לא ניתן לעדכן אותם על הצורך בנחיתת חירום, על רקע רפואי, בלי לתת את כל המידע? סוגיה. בקישור הראשון יש סרטון בו נשמע הקצין הראשון מדבר אל הנוסעים ומעדכן אותם.

המטוס היה בדרכו לטאיף, שדה תעופה הממוקם כ- 75 מייל דרום מזרחית מג'דה. הקצין הראשון החליט לבצע נחיתת חירום בג'דה. האם היה חיוני לנחות בשדה בדרך? לא נכנס לשיקולי הקצין הראשון (היכרות עם שדות התעופה, ניסיון טיסתי לדוגמה), אולם כאשר נותר טייס אחד על המטוס, מדובר במצב חירום, בהגדרה. מכאן, שנחיתה בשדה המתאים הקרוב די מתבקשת.

  • Video: Egyptian pilot dies on flight from Cairo to Taif - Egypt Independent
  • Incident: Sky Vision A320 near Jeddah on Jun 12th 2024, captain died in flight (avherald.com)
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תפריט ניווט


  • חדשות ועדכונים
  • מאמרים מקצועיים
  • עדכוני תעופה
  • תאונות אויריות
  • כנסים ואירועים
  • טייסים מספרים
  • מן התקשורת

חיפוש חופשי


חיפוש חופשי

אודותינו

האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אויר בישראל הוקם כאגודה בשנת 1976. זהו איגוד עובדים מקצועי, החבר במעמד עצמאי באירגון ההסדרות החדשה, באגף לאיגוד מקצועי.

האיגוד הישראלי חבר בפדרצית הבינלאומית של איגודי הטייסים IFALPA, ופועל במישור הבינלאומי בנושאים רבים הקשורים לתעופה מסחרית.

צור קשר / contact us

האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אוויר בישראל
רחוב הבעש"ט 6, בניין המכון הגיאופיזי לישראל, אזור התעשייה הצפוני, לוד
טלפון: 08-9150694
פקס: 08-9150934
igud@isralpa.org.il

עקבו אחרינו

Facebook Instagram

כתבו אלינו

הצהרת נגישות

בניית אתרים | קידום אתרים | ניהול מוניטין | WebXp
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס