הרשם לרשימת הדיוור לציבור הרחב:



ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
מאי 23, 2024

הרבה ישראלים טסים ב-Southwest?…

אנחנו הישראלים, ידועים כ"קומבינטורים". כאלה שיודעים לנצל חולשות במערכת לטובתם, גם אם זה עלול לבוא על חשבון אחרים. דוגמה-לשמור מקומות ישיבה, לתפוס חניה, לעקוף תור ועוד.

מתברר שאנחנו לא לבד. חברת Southwest מקיימת מדיניות של רישום לטיסה וכניסה למטוס, שונה ממה שאנחנו מכירים. העלייה נעשית בקבוצות לפי אזורים, המיקום בתור הכניסה למטוס נקבע לפי קריטריונים שונים, כגון המועד של ביצוע הבידוק האינטרנטי. אין מקומות מסומנים.

מה עושים אנשים שרוצים לשבת ביחד? הראשון בעדיפות עולה ו"מסמן" מושבים לידו, כדי לשמור אותם, באמצעות חפצים או תיקים. כמובן שזה עלול לבוא על חשבון נוסעים שזכאותם דומה ולפי התור שלהם היו יכולים לשבת שם. הצוות מעדיף לא להתעמת עם נוסעים כאלה ולתת לנוסעים להסתדר ביניהם.

תרגיל יותר ממזרי, מנצל את העדיפות המוקנית לנוסעים מוגבלי תנועה, כאלה שנכנסים למטוס בעזרת כיסא גלגלים. היו טיסות בהן "נולדו" פתאום עשרות "נעזרים", שהוכנסו למטוס לפני האחרים, על כסאות גלגלים. חלק ניכר מהם, בסוף הטיסה, בדרך נס קמו ויצאו בכוחות עצמם. מובן שהדבר פוגע קודם כל בנוסעים נעזרים אמיתיים, אבל גם בשאר הנוסעים.

אחרי רבעון הפסדי, החברה החליטה להתמודד (בין השאר) עם חלק מהבעיות האלה. יתכן שיעברו בקרוב להושבה עם מקומות מסומנים.  

  • Southwest May Soon Crack Down On Seat Savers And Wheel Chair Abusers (gatechecked.com)
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תפריט ניווט


  • חדשות ועדכונים
  • מאמרים מקצועיים
  • עדכוני תעופה
  • תאונות אויריות
  • כנסים ואירועים
  • טייסים מספרים
  • מן התקשורת

חיפוש חופשי


חיפוש חופשי

אודותינו

האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אויר בישראל הוקם כאגודה בשנת 1976. זהו איגוד עובדים מקצועי, החבר במעמד עצמאי באירגון ההסדרות החדשה, באגף לאיגוד מקצועי.

האיגוד הישראלי חבר בפדרצית הבינלאומית של איגודי הטייסים IFALPA, ופועל במישור הבינלאומי בנושאים רבים הקשורים לתעופה מסחרית.

צור קשר / contact us

האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אוויר בישראל
רחוב הבעש"ט 6, בניין המכון הגיאופיזי לישראל, אזור התעשייה הצפוני, לוד
טלפון: 08-9150694
פקס: 08-9150934
igud@isralpa.org.il

עקבו אחרינו

Facebook Instagram

כתבו אלינו

הצהרת נגישות

בניית אתרים | קידום אתרים | ניהול מוניטין | WebXp
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס