הרשם לרשימת הדיוור לציבור הרחב:



ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
דצמבר 1, 2024

דרדור קל, 26.11.2024

מטוס מדגם A380, של חברת Singapore, הגיע מסינגפור לדלהי ונעצר בעמדת החניה B15. ככל הנראה הקברניט לא הצמיד Parking Brakes והמטוס התדרדר מעט לאחור. הטייסים זיהו את התנועה, בלמו ולאחר מכן עדכנו את פקח הקרקע. גורר הגיע למקום וגרר את המטוס לעמדה. בתהליך נפצעה דיילת אחת, שנפלה בקבינה.

לפני כ-15 שנה, אירעה תקרית דומה, למטוס 737 של אל-על. בעקבותיה נקבע אז, שיש להצמיד את בלמי החניה ולהותיר אותם מוצמדים, בעזיבת המטוס, למעט אם יש סיבה אחרת (כגון בלמים חמים). מובן שזה לא יכול לפתור מצב בו הצוות לא מצמיד אותם מלכתחילה. רק לאחר מספר שנים ההוראה שונה וכיום ברירת המחדל היא לשחרר את בלמי החניה, אחרי וידוא שיש סדים. בכל מקרה, הצמדת בלמי חניה היא פעולה סטנדרטית ונבדקת גם בבד"ח כיבוי המנועים, אלא שאם הקברניט שוכח והצוות לא מזדרז להגיע לבד"ח, המטוס יכול כבר לנוע, בתוך רחבה עמוסה בעובדים וציוד. 

  • https://timesofindia.indiatimes.com/city/delhi/singapore-airlines-a380-rolls-back-at-igi-airport-due-to-pilot-error/articleshow/115707889.cms
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תפריט ניווט


  • חדשות ועדכונים
  • מאמרים מקצועיים
  • עדכוני תעופה
  • תאונות אויריות
  • כנסים ואירועים
  • טייסים מספרים
  • מן התקשורת

חיפוש חופשי


חיפוש חופשי

אודותינו

האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אויר בישראל הוקם כאגודה בשנת 1976. זהו איגוד עובדים מקצועי, החבר במעמד עצמאי באירגון ההסדרות החדשה, באגף לאיגוד מקצועי.

האיגוד הישראלי חבר בפדרצית הבינלאומית של איגודי הטייסים IFALPA, ופועל במישור הבינלאומי בנושאים רבים הקשורים לתעופה מסחרית.

צור קשר / contact us

האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אוויר בישראל
רחוב הבעש"ט 6, בניין המכון הגיאופיזי לישראל, אזור התעשייה הצפוני, לוד
טלפון: 08-9150694
פקס: 08-9150934
igud@isralpa.org.il

עקבו אחרינו

Facebook Instagram

כתבו אלינו

הצהרת נגישות

בניית אתרים | קידום אתרים | ניהול מוניטין | WebXp
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס