הרשם לרשימת הדיוור לציבור הרחב:



ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
פברואר 9, 2025

הפסקת המראה ופינוי חירום, 27.1.2025

מטוס מדגם B737, של חברת  BoA Boliviana, החל בריצת המראה, בשדה התעופה קוקבמבמה, בבוליביה. הצוות הפסיק המראה, עקב תקלת מנוע. לא נמסר באופן רשמי איזו תקלה. אחרי עצירה על המסלול ובהתייעצות עם שירותי הכבאות, הקברניט הורה על פינוי חירום. לא היו נפגעים. בקישור יש סרטון של פינוי החירום, שכנראה צולם על ידי נוסע. חלק מהנוסעים יורדים עם הציוד האישי שלהם. הכבאים נמצאים ליד המטוס.

במאמר נכתב שהצוות החליט על פינוי חירום, בהתייעצות עם שירותי הכבאות וכאמצעי זהירות. אם התייעצו עם הכבאים, מן הסתם כבר עבר זמן מה מהעצירה ואלה עמדו מול המטוס. מה יותר מסכן את הנוסעים והצוות, במצב כזה, להישאר במטוס או לפנותו באמצעות המגלשות? פינוי חירום הוא תרגיל הטומן בחובו סיכונים, הוא כמובן עדיף על מצב בו הנוסעים נשרפים או נחנקים בתוך המטוס. האם הוא "אמצעי זהירות" (Precaution) או מסוכן יותר מלתת לכבאים לעבוד ולהמתין למדרגות? זה תמיד לשיקול הקברניט.

  • Incident Boeing 737-7Q8 (WL) CP-2923, Monday 27 January 2025
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תפריט ניווט


  • חדשות ועדכונים
  • מאמרים מקצועיים
  • עדכוני תעופה
  • תאונות אויריות
  • כנסים ואירועים
  • טייסים מספרים
  • מן התקשורת

חיפוש חופשי


חיפוש חופשי

אודותינו

האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אויר בישראל הוקם כאגודה בשנת 1976. זהו איגוד עובדים מקצועי, החבר במעמד עצמאי באירגון ההסדרות החדשה, באגף לאיגוד מקצועי.

האיגוד הישראלי חבר בפדרצית הבינלאומית של איגודי הטייסים IFALPA, ופועל במישור הבינלאומי בנושאים רבים הקשורים לתעופה מסחרית.

צור קשר / contact us

האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אוויר בישראל
רחוב הבעש"ט 6, בניין המכון הגיאופיזי לישראל, אזור התעשייה הצפוני, לוד
טלפון: 08-9150694
פקס: 08-9150934
igud@isralpa.org.il

עקבו אחרינו

Facebook Instagram

כתבו אלינו

הצהרת נגישות

בניית אתרים | קידום אתרים | ניהול מוניטין | WebXp
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס