הרשם לרשימת הדיוור לציבור הרחב:



ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
נובמבר 3, 2024

יש המראות בזיג זג, 18.8.2024

מטוס מדגם B737-MAX8, של חברת Ryanair, המריא, על מסלול 28R בדבלין. המטוס התחיל בריצת המראה כאשר הוא מעט מימין לקו האמצע, רץ בזווית שמאלה, חרג מהשול השמאלי, חזר לאמצע, המשיך בהמראה וטס ליעד. ככל הנראה לא נגרם נזק, שכן המטוס המשיך בתוכנית הטיסות אחרי מספר שעות. כך זה נראה (אל תתייחסו למראה המסלול, תצלום הלוויין לא מעודכן):

מה יכול לגרום למטוס לסטות כך? מזג אוויר היה מעונן חלקית ונשבה רוח אף. כאשר מטוס מתיישר בפניה חדה, לעיתים הטייס משתמש בכוח המנוע החיצוני לפניה. אם הוא לא נותן למנועים להגיע לכוח שווה, בטרם לחיצת TOGA, המנועים יכולים להאיץ באופן לא סימטרי ולגרום לסטייה הצידה. הכי נכון לעלות על הקו, להתגלגל עליו ישר כמה מטרים, לוודא שהמנועים בכוח הנדרש וזהה ואז ללחוץ. בכל מקרה, אם המטוס סוטה מגבולות המסלול, עלול להיגרם לו נזק. להמשיך המראה כך זה פשוט לא אחראי.

  • Incident: Ryanair B38M at Dublin on Aug 18th 2024, temporary runway excursion on takeoff, continued to destination
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תפריט ניווט


  • חדשות ועדכונים
  • מאמרים מקצועיים
  • עדכוני תעופה
  • תאונות אויריות
  • כנסים ואירועים
  • טייסים מספרים
  • מן התקשורת

חיפוש חופשי


חיפוש חופשי

אודותינו

האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אויר בישראל הוקם כאגודה בשנת 1976. זהו איגוד עובדים מקצועי, החבר במעמד עצמאי באירגון ההסדרות החדשה, באגף לאיגוד מקצועי.

האיגוד הישראלי חבר בפדרצית הבינלאומית של איגודי הטייסים IFALPA, ופועל במישור הבינלאומי בנושאים רבים הקשורים לתעופה מסחרית.

צור קשר / contact us

האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אוויר בישראל
רחוב הבעש"ט 6, בניין המכון הגיאופיזי לישראל, אזור התעשייה הצפוני, לוד
טלפון: 08-9150694
פקס: 08-9150934
igud@isralpa.org.il

עקבו אחרינו

Facebook Instagram

כתבו אלינו

הצהרת נגישות

בניית אתרים | קידום אתרים | ניהול מוניטין | WebXp
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס