הרשם לרשימת הדיוור לציבור הרחב:



ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
נובמבר 4, 2024

הפסקת המראה ופינוי חירום, 18.7.2024

מטוס מדגם A321, של חברת Nile המצרית, המריא, בשדה התעופה Dammam בסעודיה, כאשר פרצה אש בבלמים של כן נסע שמאל. הצוות הפסיק המראה, בסביבות 100 קשר. אחרי עצירה הקברניט הורה על פינוי חירום. שירותי הכיבוי וההצלה טיפלו באש. לא היו נפגעים.

מקורות לא מאומתים גורסים שהקברניט חש בכך שהמטוס "מושך" ואינו מאיץ כראוי, בהמשך קיבל הודעה מהקבינה על אש מתחת לכנף שמאל.

מדיניות חברת Airbus מבחינה בין תחום האנרגיה הנמוכה והגבוהה בהמראה במהירות 100 קשר (זו קביעה שרירותית, אצל בואינג זה 80 קשר). נראה על פניו כהחלטה נכונה ומתבקשת להפסיק המראה ולאחר מכן, עם קבלת דיווח על אש, גם ביצוע פינוי חירום. אנחנו מכירים את הבד"ח של Engine Fire on the Ground, אבל אש יכולה לפרוץ גם ממקורות אחרים, בלם תפוס או סיבה אחרת. חשוב מאד להיות מסונכרן עם הקבינה, לשלוט באירוע, לשאוב אינפורמציה ולקבל החלטות.

  • https://avherald.com/h?article=51b4724b&opt=0
  • .......https://asn.flightsafety.org/wikibase/402376
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תפריט ניווט


  • חדשות ועדכונים
  • מאמרים מקצועיים
  • עדכוני תעופה
  • תאונות אויריות
  • כנסים ואירועים
  • טייסים מספרים
  • מן התקשורת

חיפוש חופשי


חיפוש חופשי

אודותינו

האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אויר בישראל הוקם כאגודה בשנת 1976. זהו איגוד עובדים מקצועי, החבר במעמד עצמאי באירגון ההסדרות החדשה, באגף לאיגוד מקצועי.

האיגוד הישראלי חבר בפדרצית הבינלאומית של איגודי הטייסים IFALPA, ופועל במישור הבינלאומי בנושאים רבים הקשורים לתעופה מסחרית.

צור קשר / contact us

האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אוויר בישראל
רחוב הבעש"ט 6, בניין המכון הגיאופיזי לישראל, אזור התעשייה הצפוני, לוד
טלפון: 08-9150694
פקס: 08-9150934
igud@isralpa.org.il

עקבו אחרינו

Facebook Instagram

כתבו אלינו

הצהרת נגישות

בניית אתרים | קידום אתרים | ניהול מוניטין | WebXp
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס