הרשם לרשימת הדיוור לציבור הרחב:



ISRALPA
  • חזרה לאתר הכללי >
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
ISRALPA
  • חזרה לאתר הכללי >
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |

מאמרים מקצועיים

חברת “רולס רויס” מתכננת מנוע חשמלי
חדשות ועדכונים לחברי האיגוד

חברת “רולס רויס” מתכננת מנוע חשמלי

admin נובמבר 17, 2019

חברת “רולס רויס” מתכננת מנוע UltraFan חשמלי תרגום ועיבוד – אילן הייט בעת שיצרני המטוסים והמנועים מתמודדים עם הרעיון שמנועי

קצף מתכתי מרוכב
חדשות ועדכונים לחברי האיגוד

קצף מתכתי מרוכב

admin אוקטובר 29, 2019

חומר חדש לייצור שפות ההתקפה של כנפי המטוס החומר הקרוי “קצף מתכתי מרוכב” (Composite Metal Foam או CFM)  עיבוד ותרגום

מציין זווית ההתקפה: האם הוא מציג את ביצועי המטוס בצורה הטובה ביותר בכל שלבי הטיסה?
חדשות ועדכונים לחברי האיגוד

מציין זווית ההתקפה: האם הוא מציג את ביצועי המטוס בצורה הטובה ביותר בכל שלבי הטיסה?

admin אוקטובר 29, 2019

במהלך השנים האחרונות פועל ה-FAA ומעודד את התקנת מערכת ציון זווית ההתקפה (AoA)[1] כאמצעי להפחתת תאונות של אובדן שליטה במטוס

הסבר על מערכת MCAS המותקנת על מטוסי B737MAX
חדשות

הסבר על מערכת MCAS המותקנת על מטוסי B737MAX

admin אפריל 4, 2019

הובא על ידי אילן הייט, מקור – Aviation Week The Boeing 737 MAX MCAS Explained Mar 20, 2019  Sean Broderick, Guy

מפתחי מטוסי נוסעים על-קוליים מתמודדים עם אתגרים סביבתיים
חדשות

מפתחי מטוסי נוסעים על-קוליים מתמודדים עם אתגרים סביבתיים

admin מרץ 14, 2019

עיבוד ותרגום – אילן הייט מתוך מאמר בגירסה האלקטרונית של “Aviation Week” מ-25 בפברואר של Graham Warwick למפתחי הדור הבא

אירוע חירום אינו הזמן המתאים לגלות מסכת חמצן לא שמישה
מאמרים

אירוע חירום אינו הזמן המתאים לגלות מסכת חמצן לא שמישה

admin פברואר 20, 2019

פורסם בגירסה האלקטרונית של Aviation Week ב-28 בינואר 2019 המחבר: Patrick R. Veillette   תגובה מהירה לאבדן לחץ בקבינה או

מדריך לתקנת זמן טיסה ומנוחה
מאמרים

מדריך לתקנת זמן טיסה ומנוחה

admin נובמבר 11, 2018

מדריך לתקנת זמן טיסה ומנוחה חברים שלום, כנהוג באיגודי הטייסים בעולם, המפרסמים חוברות הדרכה לחבריהם, איגוד הטייסים הישראלי מביא בפניכם

חשיפה לקרינת UV בגובה רב: סיכון לצוותי אוויר שאינו מוכר כראוי.
מאמרים מקצועיים

חשיפה לקרינת UV בגובה רב: סיכון לצוותי אוויר שאינו מוכר כראוי.

admin יוני 12, 2018

חשיפה לקרינת UV בגובה רב: סיכון לצוותי אוויר שאינו מוכר כראוי. פורסם בגירסה האלקטרונית של Aviation Week, ב- 22 במאי

על הצ’ק-ליסט בתעופה – ולא רק
מאמרים

על הצ’ק-ליסט בתעופה – ולא רק

admin מאי 6, 2018

על הצ’ק-ליסט בתעופה – ולא רק כשמדובר בצ’ק ליסט, מחולק עולם התעופה לשני סוגי טייסים ולעוד קבוצה קטנה ו”סודית”. כחצי

מערכת חדשה לדור העתיד של מנועים נקיים ושקטים
מאמרים

מערכת חדשה לדור העתיד של מנועים נקיים ושקטים

admin מאי 6, 2018

מערכת חדשה לדור העתיד של מנועים נקיים ושקטים “אלקסיס” (ALECSys) או “מערכת מתקדמת של תאי-שריפה בעלי פליטה נמוכה” (Advanced Low

תפריט ניווט


  • חדשות ועדכונים
  • מאמרים מקצועיים
  • עדכוני תעופה
  • תאונות אויריות
  • כנסים ואירועים
  • טייסים מספרים
  • מן התקשורת

חיפוש חופשי


חיפוש חופשי
אודותינו

האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אויר בישראל הוקם כאגודה בשנת 1976. זהו איגוד עובדים מקצועי, החבר במעמד עצמאי באירגון ההסדרות החדשה, באגף לאיגוד מקצועי.

האיגוד הישראלי חבר בפדרצית הבינלאומית של איגודי הטייסים IFALPA, ופועל במישור הבינלאומי בנושאים רבים הקשורים לתעופה מסחרית.

צור קשר / contact us
האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אוויר בישראל
רחוב הבעש"ט 6, בניין המכון הגיאופיזי לישראל, אזור התעשייה הצפוני, לוד
08-9150694
08-9150934
igud@isralpa.org.il
כתבו אלינו
Architecture and Design Website by
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס