הרשם לרשימת הדיוור לציבור הרחב:



ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
נובמבר 15, 2018

תקנות תעופתיות חדשות ב-FAA

להלן כמה מהחשובות שבהן.

  • איסור על חברת תעופה להוריד נוסע מהמטוס, לטובת נוסע אחר, לאחר שהנוסע כבר עשה Boarding.
  • דרישה מה-FAA לקבוע סטנדרטי-מינימום לרוחב המושבים במטוס ולרווח ביניהם.
  • לקבוע סטנדרטים מזעריים לכמות המנוחה שצוותי דיילים מקבלים בין שתי הצבות.
  • איסור על ביצוע שיחות דיבור בטלפונים ניידים במהלך טיסה.
  • איסור על סיגריות אלקטרוניות במטוסים.
  • דרישה מחברות תעופה להחזיר כסף לנוסעים על “שירותים ששולם בעדם ולא סופקו”.
  • דרישה מחברות התעופה להרשות לנוסעים עם ילדים קטנים לרשום (Check) את עגלות הילדים שלהם.
  • דרישה משלטונות החוק לבדוק אם זה “בלתי הוגן או שקרי” כאשר חברות תעופה מודיעות שאיחור בטיסה הוא בגלל מז”א, כאשר בפועל יש לאיחור סיבות אחרות.
  • אישור ל-FAA לדרוש מחברות תעופה לאפשר לנשים בהריון לעלות ראשונות למטוס.
  • דרישה מהממשלה להקים כוח-משימה לבדיקה של התנהגויות הטרדה מינית בין עובדי חברות התעופה.
  • הגדלת העונשים על הפרעה לעבודת צוות הדיילים או הטייסים.
  • לבדוק אם ניתן לאשרר טיסת מטוסים על-קוליים בשמי ארה”ב.
  • הרשאה לגופים פדרליים של שמירת החוק והבטחון להתערב בהטסה (Hack) או להפיל רחפנים בבעלות פרטית, אם נראה כי הם מסוכנים.
  • לבדוק וליצור כללים ותקנות כדי לאשר הובלת מטענים סדירה על ידי רחפנים (כמו שמציעה “אמזון”).
  • לדרוש מה-FAA להקים משרד ל”Spaceports” – ש”ת לחלליות.
  • למסד ב-FAA מערכת המאפשרת לציבור להתלונן על אירועים “רעים” שהתרחשו במטוסים.

 

https://bit.ly/2Pe41PD

תרגום ועיבוד – אילן הייט

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תפריט ניווט


  • חדשות ועדכונים
  • מאמרים מקצועיים
  • עדכוני תעופה
  • תאונות אויריות
  • כנסים ואירועים
  • טייסים מספרים
  • מן התקשורת

חיפוש חופשי


חיפוש חופשי
אודותינו

האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אויר בישראל הוקם כאגודה בשנת 1976. זהו איגוד עובדים מקצועי, החבר במעמד עצמאי באירגון ההסדרות החדשה, באגף לאיגוד מקצועי.

האיגוד הישראלי חבר בפדרצית הבינלאומית של איגודי הטייסים IFALPA, ופועל במישור הבינלאומי בנושאים רבים הקשורים לתעופה מסחרית.

צור קשר / contact us
האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אוויר בישראל
רחוב הבעש"ט 6, בניין המכון הגיאופיזי לישראל, אזור התעשייה הצפוני, לוד
08-9150694
08-9150934
igud@isralpa.org.il
כתבו אלינו
Architecture and Design Website by
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס