הרשם לרשימת הדיוור לציבור הרחב:



ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
מאי 8, 2019

חברת EasyJet לא מחלקת יותר בוטנים לנוסעים בטיסותיה

חברת EasyJet לא מחלקת יותר בוטנים לנוסעים בטיסותיה/ תרגום ועיבוד – אילן הייט

 

מקור CNN

 

חברת EasyJet חברת הטיסות המוזלות שבסיסה בבריטניה לא תחלק יותר בוטנים והנוסעים גם מתבקשים שלא לצרוך מוצרים המכילים סוגי אגוזים, כדי להגן על נוסעים אחרים מפני אלרגיות.

 

החרם על הבוטנים הגיע לאחר לחץ גובר של ארגוני צרכנים, שגרם גם לחברות כמו Qantas, Lufthansa ו-British Airways לסלק את חטיפי הבוטנים מטיסותיהן. עם זאת, הן אינן ערבות לכך שייווצר “אזור נקי מבוטנים”, בגלל “זיהום מנוסעים אחרים”. המשמעות היא שלקוחות עם רגישות ואלרגיות לאבק-בוטנים יצטרכו לדווח על כך כשהם נרשמים לטיסות, או בשדות התעופה. חברת EasyJet, הכניסה לצורך זה סעיף מיוחד בטופס ההרשמה לטיסות המקוון שלה.

 

עם זאת, החברה מודה כי “אין אפשרות למנוע נוכחות בוטנים בכל טיסותינו” בגלל שנוסעים עלולים להביא אותם למטוס למרות שנתבקשו שלא לעשות כן. במקרים קיצוניים, של תגובת רגישות קשה (anaphylaxis)  של נוסע לבוטנים, תבוצע הודעה לשאר הנוסעים להימנע מאכילת מוצרים אלה.

לפי מחקר שנערך על ידי מגזין רפואי אמריקני, אחד מכל 10 בוגרים בארה”ב סובל מאלרגיה כלשהי למזון, כשהרגישות לבוטנים ולפירות-ים היא בראש הרשימה. במחקר אחר, של ה- World Allergy Organization Journal נמצא כי 2.2% מכל אירועי החירום הרפואיים במהלך טיסות נגרמו בשל תגובות אלרגיות.

בארה”ב הייתה גם תגובה הפוכה להחלטה: כאשר חברת Southwest סילקה את הבוטנים מהתפריט, הושמעה התנגדות חזקה לכך מה-National Peanut Board, הארגון התעשייתי של מגדלי הבוטנים: “אנו מאוכזבים, כי הגשת בוטנים בטיסות החברה היא מסורת ונוכחת ב-DNA  שלה… זה צעד מיותר שאפשר לתקן בעזרת הכנות נכונות וחינוך הנוסעים לנגב את כסאותיהם בזמן העליה למטוס”

 

https://cnn.it/2DDYbDu

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תפריט ניווט


  • חדשות ועדכונים
  • מאמרים מקצועיים
  • עדכוני תעופה
  • תאונות אויריות
  • כנסים ואירועים
  • טייסים מספרים
  • מן התקשורת

חיפוש חופשי


חיפוש חופשי
אודותינו

האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אויר בישראל הוקם כאגודה בשנת 1976. זהו איגוד עובדים מקצועי, החבר במעמד עצמאי באירגון ההסדרות החדשה, באגף לאיגוד מקצועי.

האיגוד הישראלי חבר בפדרצית הבינלאומית של איגודי הטייסים IFALPA, ופועל במישור הבינלאומי בנושאים רבים הקשורים לתעופה מסחרית.

צור קשר / contact us
האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אוויר בישראל
רחוב הבעש"ט 6, בניין המכון הגיאופיזי לישראל, אזור התעשייה הצפוני, לוד
08-9150694
08-9150934
igud@isralpa.org.il
כתבו אלינו
Architecture and Design Website by
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס