הרשם לרשימת הדיוור לציבור הרחב:



ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
נובמבר 4, 2024

GAPPRI

בסוף שנת 2023 התפרסמה תוכנית גלובלית למניעת חדירה למסלולים:

Global Action Plan For The Prevention Of Runway Incursions.

התוכנית הוכנה בשיתוף פעולה בין ICAO, Eurocontrol ו-Flight Safety Foundation ותרמו להכנתה אין ספור מומחים, מכל תחומי ורשויות התעופה.

התוכנית כוללת המלצות לגופים הבאים:

· מפעילי שדות תעופה

· ספקי שירותי נווט

· מפעילי מטוסים (חברות תעופה)

· יצרנים

· מדינות ורשויות תעופה

· המלצות למחקר ופיתוח למדינות, ארגונים בינלאומיים והתעשייה בכללותה

למפעילים יש בסך הכול 31 המלצות, בתחומי ניהול סיכונים ואימון, מבצעי קרקע (של צוותי אוויר), ניהול עומסים וניטור, תפעול באזור המסלולים, גישה ונחיתה. כרגיל, גם אם החברה נוקטת בכל האמצעים, המבחן הוא בביצוע, של כל אחד מאיתנו.

השנה אירעו שתי תאונות בקטגוריית Runway Incursion. התאונה הראשונה אירעה ב-2.1.2024, כאשר מטוס מדגם DHC-8, של משמר החופים היפני, עלה, בלא אישור, על המסלול בטוקיו, כאשר מטוס נוסעים A350 נחת. שני המטוסים נמחו. בתאונה נהרגו 5 בני אדם, כולם ממשמר החופים. תאונה שניה אירעה ב-7.1.2024, בשדה התעופה Carson City בארה"ב ובה נמחו שני מטוסים קלים. איש לא נפגע. יש יותר מדי אירועי חדירות למסלולים, למרבה המזל רובם מסתיימים ללא תאונה, אבל זה רק מזל.

  • https://www.eurocontrol.int/sites/default/files/2023-12/eurocontrol-fsf-global-action-plan-prevention-runway-incursions-gappri.pdf
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תפריט ניווט


  • חדשות ועדכונים
  • מאמרים מקצועיים
  • עדכוני תעופה
  • תאונות אויריות
  • כנסים ואירועים
  • טייסים מספרים
  • מן התקשורת

חיפוש חופשי


חיפוש חופשי

אודותינו

האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אויר בישראל הוקם כאגודה בשנת 1976. זהו איגוד עובדים מקצועי, החבר במעמד עצמאי באירגון ההסדרות החדשה, באגף לאיגוד מקצועי.

האיגוד הישראלי חבר בפדרצית הבינלאומית של איגודי הטייסים IFALPA, ופועל במישור הבינלאומי בנושאים רבים הקשורים לתעופה מסחרית.

צור קשר / contact us

האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אוויר בישראל
רחוב הבעש"ט 6, בניין המכון הגיאופיזי לישראל, אזור התעשייה הצפוני, לוד
טלפון: 08-9150694
פקס: 08-9150934
igud@isralpa.org.il

עקבו אחרינו

Facebook Instagram

כתבו אלינו

הצהרת נגישות

בניית אתרים | קידום אתרים | ניהול מוניטין | WebXp
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס