הרשם לרשימת הדיוור לציבור הרחב:



ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
אוקטובר 17, 2017

פעילות לשמירת תעופה ישראלית איתנה

החודש פורסם ע"י EASA (סוכנות רשמית של רשות התעופה באיחוד האירופאי) מדריך מעשי "איך להתמודד עם הסיכונים הנובעים ממודלים חדשים של גורמי תעופה וביניהם מיקור חוץ וחכירות רטובות".

מסמך אזהרה זה מופנה לכל המפעילים וארגוני התעופה בעולם ומכיל רשימת סיכונים ופעולות למניעת הפגיעה האפשרית בבטיחות. פגיעה זו נובעת מניהול תעופה "ממוקד עסק" שאינו פועל עפ"י הערך המוביל של בטיחות הטיסה. בתוך כך, איגוד הטייסים קורא לעצירת המגמה המאיימת על עצמאותה של התעופה הישראלית ועל מקום עבודתו של העובד (והטייס) העברי בתעשיית התעופה בישראל.

איגוד הטייסים מתנגד לחכירות רטובות שאינן מתואמות. שיטה זו נוגדת את עקרונות איגוד הטייסים הבינלאומי ועלולה לפגוע בעבודתם הבטוחה של הטייסים בעולם. ניתן להשתמש בחכירה רטובה לתקופות מוגדרות, בתיאום בין המפעילים לבין וועדי הטייסים ובאישורם. זאת, לפרקי זמן קצרים וכחלק מתוכנית משותפת (עד גמר הצטיידות או עד השלמת קליטת כ"א). בנוהל טיפול בחכירה רטובה של רת"א שעודכן בנובמבר 2016 התווספה פיסקה המאפשרת למפעיל להשתמש בחכירה רטובה עד ל- 50% מסך טיסותיו לעונה. בימים אלו אנו פועלים, בתיאום מלא עם וועדי כל החברות, במטרה למנוע המשך העברת תעסוקה ישראלית לידיים זרות (חברות לא מוכרות, מטוסים זרים, עובדים לא ישראליים וטייסים זרים). רת"א, הסתדרות העובדים, משרד העבודה וועדת הכלכלה –  כולם שחקנים חשובים בהחלטות אלו. בימים קשים ובעת צרה – רק החברות והטייסים הישראליים יישארו וישרתו את התנועה אל ומישראל.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תפריט ניווט


  • חדשות ועדכונים
  • מאמרים מקצועיים
  • עדכוני תעופה
  • תאונות אויריות
  • כנסים ואירועים
  • טייסים מספרים
  • מן התקשורת

חיפוש חופשי


חיפוש חופשי

אודותינו

האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אויר בישראל הוקם כאגודה בשנת 1976. זהו איגוד עובדים מקצועי, החבר במעמד עצמאי באירגון ההסדרות החדשה, באגף לאיגוד מקצועי.

האיגוד הישראלי חבר בפדרצית הבינלאומית של איגודי הטייסים IFALPA, ופועל במישור הבינלאומי בנושאים רבים הקשורים לתעופה מסחרית.

צור קשר / contact us

האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אוויר בישראל
רחוב הבעש"ט 6, בניין המכון הגיאופיזי לישראל, אזור התעשייה הצפוני, לוד
טלפון: 08-9150694
פקס: 08-9150934
igud@isralpa.org.il

עקבו אחרינו

Facebook Instagram

כתבו אלינו

הצהרת נגישות

בניית אתרים | קידום אתרים | ניהול מוניטין | WebXp
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס