הרשם לרשימת הדיוור לציבור הרחב:



ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
נובמבר 3, 2024

חיווי דלת תא מטען, 23.10.2024

מטוס מדגם B773, של חברת American Airlines, יצא לטיסה מלוס אנג'לס לסידני. כאשר שייט בגובה 28,000 רגל, מעל האוקיינוס השקט, כ-420 מייל מחופי ארה"ב, התקבלה (ככל הנראה) הודעת DOOR – CARGO (לא ברור איזה). הצוות הנמיך לגובה 8,000, הסתובב וחזר לשדה המוצא. חברת התעופה דיווחה כי ההודעה התגלתה כשגויה.
פרט להודעה הנוגעת ל-BULK (Plug Type Door) הבד"חים העוסקים בחיווי דלתות תא מטען FWD/AFT, במטוסי 777, מחמירים מאד ויוצאים מנקודת הנחה שהדלת אינה סגורה ומאובטחת כראוי. מטרת הבד"חים הינה להקטין את הפרש הלחצים, בין פנים המטוס וצדו החיצוני ובכך להקטין את הסיכון לפתיחת הדלת באוויר (שמשמעותה נזק מבני חמור). לשם כך מנמיכים לגובה 8,000 רגל (או גובה הבטחון האזורי) ואחרי שמגיעים לגובה הבטוח ומתחת לגובה 10,000 רגל (מדובר בתקציר, ההוראות המדויקות כתובות ב-QRH) משחררים את הדיחוס. נקודה מעניינת בבד"ח הינה כי גם אם המטוס מעל 10,000 רגל, יש לשחרר את הדיחוס, אלא שאז על הצוות לחבוש מסכות. אין התייחסות ספציפית לשלום הנוסעים. ככל הנראה ההנחה הינה כי בגובה בו המסכות נופלות, הן אכן יפלו (זה דומה לתפעול בבריחת דיחוס) וברגע שניתן יהיה הצוות ינמיך מתחת לגובה 10,000 רגל.

  • Incident: American B773 over Pacific on Oct 23rd 2024, loss of cabin pressure
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תפריט ניווט


  • חדשות ועדכונים
  • מאמרים מקצועיים
  • עדכוני תעופה
  • תאונות אויריות
  • כנסים ואירועים
  • טייסים מספרים
  • מן התקשורת

חיפוש חופשי


חיפוש חופשי

אודותינו

האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אויר בישראל הוקם כאגודה בשנת 1976. זהו איגוד עובדים מקצועי, החבר במעמד עצמאי באירגון ההסדרות החדשה, באגף לאיגוד מקצועי.

האיגוד הישראלי חבר בפדרצית הבינלאומית של איגודי הטייסים IFALPA, ופועל במישור הבינלאומי בנושאים רבים הקשורים לתעופה מסחרית.

צור קשר / contact us

האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אוויר בישראל
רחוב הבעש"ט 6, בניין המכון הגיאופיזי לישראל, אזור התעשייה הצפוני, לוד
טלפון: 08-9150694
פקס: 08-9150934
igud@isralpa.org.il

עקבו אחרינו

Facebook Instagram

כתבו אלינו

הצהרת נגישות

בניית אתרים | קידום אתרים | ניהול מוניטין | WebXp
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס