הרשם לרשימת הדיוור לציבור הרחב:



ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
פברואר 3, 2019

מטוס של חברת United בדרכו מ-Newark להונג קונג נחת בדרך ב- Goose Bay, צפון קנדה – והנוסעים נתקעו במטוס ל-16 שעות.

מדובר בטיסה ובה 179 נוסעים שיצאה ב-20 לינואר מניוארק ונאלצה לנחות בלברדור בגלל מקרה חירום רפואי. צוות רפואי הגיע למטוס ולקח את הנוסע לבית חולים. כאשר ניסו לסגור את דלת המטוס היא נתקעה, בקור של כ-30 מעלות מתחת לאפס ששרר באותה עת בש"ת Happy Valley-Goose Bay. אי אפשר היה להוריד את הנוסעים מהמטוס ונאמר להם כי הסיבה לכך היא שלא היו אנשי מכס זמינים בשעות הלילה.

לדברי הנוסעים, הטמפרטורות בקבינה צנחו לרמות "לא נעימות". הצות חילק לנוסעים שמיכות, אך הכעס של הנוסעים הלך גבר. הודיעו לנוסעים כי מטוס חלופי יצא כבר כדי להחזירם לניוארק, אך העדכון על המצב נמסר רק לאחר 5 שעות. המים במטוס אזלו לאחר כ-10 שעות ואז הובאו למטוס סופגניות ("דונאטס") וקפה ממסעדה מקומית.

גם לאחר נחיתת המטוס החלופי עברו עוד שעתיים עד שהנוסעים הועברו אליו, לטיסה בחזרה לניוארק. בס"ה שש עשרה שעות. הצוות המליץ לנוסעים לשלוח מייל להנהלת החברה ולתבוע פיצוי.

שני מנועים כבו בנחיתה במטוס "בואינג 787" של חברת ANA

מטוס Dreamliner של חברת All Nippon Airways בטיסה מ"האנדה" בטוקיו לאוסאקה ב-17 בינואר, עם 118 נוסעים היה בריצת נחיתה. עם הפעלת ה"רוורס" של מנועי ה"רולס רויס" Trent 1000 הבחין הצוות כי שני המנועים כבו ביחד.

לאחר שהנוסעים וחפציהם וגם הצוות פונו מהמטוס ביצעו טכנאי החברה בדיקה שהעלתה כי אין כל תקלה במנועים ובמערכותיהם. ההנחה היא שתקלת מחשב או בתוכנה גרמו לבעייה.

אירוע פריצת "סייבר" במטוס "אירבוס".

חברת "אירבוס" דיווחה לאחרונה על "אירוע סייבר" במערכת המידע המסחרי שבמטוסיה, שאיפשרה גישה בלתי-מורשית למידע. הפריצה לא פגעה בתפעול המבצעי. האירוע נחקר על ידי מומחים של החברה שנקטו בצעדים מידיים מתאימים לחיזוק אמצעי ההגנה, בזיהוי המקור ובכוונה לצמצם נזקים פוטנציאליים. החוקרים מנסים להבין אם התקיפה הייתה מכוונת לנושא ספציפי ומציינים כי לא הייתה בפריצה גישה למידע אישי.

חברת "בואינג" חוגגת את הזמנת ה-777 מס' 2000.

מאז 2005, בה הדגים ה-777 טיסה ארוכת טווח (מהונג קונג ללונדון) הוזמנו 2000 מטוסים מדגמיו השונים של המודל. בחברה ציינו כי מתוך 20 נתיבי הטיסה המסחריים הארוכים במיוחד הפועלים כיום, ב-10 מהם משתמשות החברות במטוסי 777.

 

תרגום ועיבוד – אילן הייט

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תפריט ניווט


  • חדשות ועדכונים
  • מאמרים מקצועיים
  • עדכוני תעופה
  • תאונות אויריות
  • כנסים ואירועים
  • טייסים מספרים
  • מן התקשורת

חיפוש חופשי


חיפוש חופשי

אודותינו

האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אויר בישראל הוקם כאגודה בשנת 1976. זהו איגוד עובדים מקצועי, החבר במעמד עצמאי באירגון ההסדרות החדשה, באגף לאיגוד מקצועי.

האיגוד הישראלי חבר בפדרצית הבינלאומית של איגודי הטייסים IFALPA, ופועל במישור הבינלאומי בנושאים רבים הקשורים לתעופה מסחרית.

צור קשר / contact us

האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אוויר בישראל
רחוב הבעש"ט 6, בניין המכון הגיאופיזי לישראל, אזור התעשייה הצפוני, לוד
טלפון: 08-9150694
פקס: 08-9150934
igud@isralpa.org.il

עקבו אחרינו

Facebook Instagram

כתבו אלינו

הצהרת נגישות

בניית אתרים | קידום אתרים | ניהול מוניטין | WebXp
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס