מטוס של חברת United בדרכו מ-Newark להונג קונג נחת בדרך ב- Goose Bay, צפון קנדה – והנוסעים נתקעו במטוס ל-16 שעות.
מדובר בטיסה ובה 179 נוסעים שיצאה ב-20 לינואר מניוארק ונאלצה לנחות בלברדור בגלל מקרה חירום רפואי. צוות רפואי הגיע למטוס ולקח את הנוסע לבית חולים. כאשר ניסו לסגור את דלת המטוס היא נתקעה, בקור של כ-30 מעלות מתחת לאפס ששרר באותה עת בש"ת Happy Valley-Goose Bay. אי אפשר היה להוריד את הנוסעים מהמטוס ונאמר להם כי הסיבה לכך היא שלא היו אנשי מכס זמינים בשעות הלילה.
לדברי הנוסעים, הטמפרטורות בקבינה צנחו לרמות "לא נעימות". הצות חילק לנוסעים שמיכות, אך הכעס של הנוסעים הלך גבר. הודיעו לנוסעים כי מטוס חלופי יצא כבר כדי להחזירם לניוארק, אך העדכון על המצב נמסר רק לאחר 5 שעות. המים במטוס אזלו לאחר כ-10 שעות ואז הובאו למטוס סופגניות ("דונאטס") וקפה ממסעדה מקומית.
גם לאחר נחיתת המטוס החלופי עברו עוד שעתיים עד שהנוסעים הועברו אליו, לטיסה בחזרה לניוארק. בס"ה שש עשרה שעות. הצוות המליץ לנוסעים לשלוח מייל להנהלת החברה ולתבוע פיצוי.
שני מנועים כבו בנחיתה במטוס "בואינג 787" של חברת ANA
מטוס Dreamliner של חברת All Nippon Airways בטיסה מ"האנדה" בטוקיו לאוסאקה ב-17 בינואר, עם 118 נוסעים היה בריצת נחיתה. עם הפעלת ה"רוורס" של מנועי ה"רולס רויס" Trent 1000 הבחין הצוות כי שני המנועים כבו ביחד.
לאחר שהנוסעים וחפציהם וגם הצוות פונו מהמטוס ביצעו טכנאי החברה בדיקה שהעלתה כי אין כל תקלה במנועים ובמערכותיהם. ההנחה היא שתקלת מחשב או בתוכנה גרמו לבעייה.
אירוע פריצת "סייבר" במטוס "אירבוס".
חברת "אירבוס" דיווחה לאחרונה על "אירוע סייבר" במערכת המידע המסחרי שבמטוסיה, שאיפשרה גישה בלתי-מורשית למידע. הפריצה לא פגעה בתפעול המבצעי. האירוע נחקר על ידי מומחים של החברה שנקטו בצעדים מידיים מתאימים לחיזוק אמצעי ההגנה, בזיהוי המקור ובכוונה לצמצם נזקים פוטנציאליים. החוקרים מנסים להבין אם התקיפה הייתה מכוונת לנושא ספציפי ומציינים כי לא הייתה בפריצה גישה למידע אישי.
חברת "בואינג" חוגגת את הזמנת ה-777 מס' 2000.
מאז 2005, בה הדגים ה-777 טיסה ארוכת טווח (מהונג קונג ללונדון) הוזמנו 2000 מטוסים מדגמיו השונים של המודל. בחברה ציינו כי מתוך 20 נתיבי הטיסה המסחריים הארוכים במיוחד הפועלים כיום, ב-10 מהם משתמשות החברות במטוסי 777.
תרגום ועיבוד – אילן הייט