הרשם לרשימת הדיוור לציבור הרחב:



ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
ISRALPA
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
  • עמוד הבית
  • |
  • מבנה ומטרות האיגוד
  • |
  • מרכז השמה
  • |
  • חדשות ועדכונים
  • |
  • מן התקשורת
  • |
  • צור קשר
  • |
  • EN
    • Contact us
    • Links
    • Our Goals
    • Association Structure
    • IFALPA
  • |
ינואר 21, 2018

מה הייתה תגובת התקשורת לידיעה על "השנה הבטוחה ביותר" בתעופה...

(“בלוג” של Karen Walker,במהדורת האינטרנט של “Aviation Week” מה-2 בינואר)

הדו”ח שפורסם בתחילת 2018 לידיעת ציבור הנוסעים והטסים, על כך ששנת 2017 הייתה הבטוחה ביותר בהיסטוריה של התעופה המסחרית, התקבלה בתקשורת בצורה פושרת למדי. כדאי שחברות התעופה תהיינה מודעות לתגובות. בתחילה לא הייתה התייחסות כלל ואחר כך היה לגלוג – בעקבות ה-Tweet של דונאלד טראמפ שההישג הבטיחותי הזה הושג בגללו…

הכותרת האופיינית הייתה “שנת 2017 הייתה גרועה, אך לפחות איש לא מת בתאונה בטיסה מסחרית” (וושינגטון פוסט) או ” למרות ש-2017 הייתה שנה בטוחה, זה לא היה בדיוק כיף” (Vox).

אם האמירה הטובה ביותר על תעשיית שירותים, אפילו בשנה הבטוחה ביותר שלה, היא ש”איש לא מת, אך לא היה כיף”, יש כנראה נתק בין מה שחברות התעופה חושבות שהן מספקות ובין מה שהלקוחות שלהן מצפים.

החדשות הטובות הן העובדה שההישג הוא תוצאה של אתוס של כל תעשיית התעופה, השם את הבטיחות לפני הכל. אנשי חברות התעופה, יצרני המטוסים, המחוקקים וארגוני הבטיחות פעלו ללא לאות במשך עשרות שנים להעלות את רמת הבטיחות וללמוד מתאונות. כך הושג הסטנדרד הבלתי יאומן של 1.2 אירועים למיליון קטעי טיסה.

תגובת התקשורת מלמדת שהבטיחות מתקבלת כמובנת מאליה, אך חברות התעופה לא מצליחות “למכור” אותה. כך זה בכל העולם.חברות התעופה מנסות “למכור” את הבטיחות ולהתחבא מאחוריה כשקורה משהו לא טוב: במקרה של איחור או ביטול טיסה, החברות טוענות שאי-הנוחות נגרמת בגלל שה”בטיחות בראש מעייננו”. הרבה חברות מודיעות כי “הצוות הוא בעיקר למען בטיחותכם”, בנסיון להקטין את הנזק.

סרטוני הבטיחות והישמעות להוראות הבטיחות הם נושאים חשובים, אך אם כל מה שהצליחו חברות התעופה לאחר 100 שנה של תעופה מסחרית לשמוע מהנוסע זה: “כן, זה לא יהרוג אותי, אך זה עדיין נורא”, כנראה שצריך לעשות משהו לשיפור התדמית ושיפור השירות. נקווה שב-2018 זה יתרחש.

עיבוד ותרגום – אילן הייט

http://bit.ly/2ConiYn

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תפריט ניווט


  • חדשות ועדכונים
  • מאמרים מקצועיים
  • עדכוני תעופה
  • תאונות אויריות
  • כנסים ואירועים
  • טייסים מספרים
  • מן התקשורת

חיפוש חופשי


חיפוש חופשי
אודותינו

האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אויר בישראל הוקם כאגודה בשנת 1976. זהו איגוד עובדים מקצועי, החבר במעמד עצמאי באירגון ההסדרות החדשה, באגף לאיגוד מקצועי.

האיגוד הישראלי חבר בפדרצית הבינלאומית של איגודי הטייסים IFALPA, ופועל במישור הבינלאומי בנושאים רבים הקשורים לתעופה מסחרית.

צור קשר / contact us
האיגוד הארצי לטייסי נתיבי אוויר בישראל
רחוב הבעש"ט 6, בניין המכון הגיאופיזי לישראל, אזור התעשייה הצפוני, לוד
08-9150694
08-9150934
igud@isralpa.org.il
כתבו אלינו
Architecture and Design Website by
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס